Life Must Go On...

Assalammualaikum....


Haiz... Ngeluh jek tiap2 ari... Kalo ibu tau msti dia marah... Ntah lh... 2, 3 menjak ni asyk lelah jek hati dan prasaan ni... X tau nape... Snang btul rasa nye terasa nk mengalir kn air mata... Rndu kn seseorg ke? X kot... Mngkn pikir kn kehidupan yg makin lma makin mcm2 dugaan yg dtg... Ya Allah... Kau je lh yg paham sgala yg terbuku dlm hati ni...


Sorry lh coz dh lma x update blog... Sgt2 bz dan sgt2 kekeringan akal pikiran utk post kat sini... Hari2 yg berlalu begitu pantas smpai kn aku kdg2 rasa mcm ntah apa2 jek aku wat utk ari tu... Gi keje, blk keje... Tu jek lh... Cuti, rehat kn diri... Lma2 leh sempit otak aku kalo mcm ni... Hahaha...


Anyway... Wishing myself a very happy (well... QUITE happy) belated birthday... Hahaha... It was last Tuesday, May 10th, 2011... Genap umo aku 28... OMG... Tua sudaaaahhh... Hekhek...! Xpelah... Nk thanx kpd suma insan, rakan, sahabat, teman yg sudi wish dan doa kn yg terbaik utk aku... Doa2 kalian akan sntiasa mnjd pengiring hidup aku kelak... Hehehe... Hadiah? Ada lh seketul 2... Alhamdulillah... Ada gak yg sudi nk beri hadiah... Terharu i... Kuikuikui...


Hmmmmm... Hati ni tgh rindu kn sebuah tpt tu... Lma sngguh x pegi... InsyaALLAH lh... Next week kot nk pegi... Pegi nk relax2, santai2... Hehehe... Rahsia doe... Mn leh bgtau.. Nnti rmai2 korg pegi, dh x tenteram jiwa aku nk lepak situ... Hakhak!


Ok lh suma... Guess that's all for now... Ingt, no matter what happens, life must go on... Hehehe... Take care...


Aku Yg Sempoi,
~jess~
(Ceh! Jess kunun... Hahaha...)

No comments:

Post a Comment