Jiwa aku sakit doe...

Assalammualaikum...


Oleh krn aku MC 2 ari, mcm2 hal jd kat opis... Hal yg mencabar tahap kesabaran aku... Smpai kan aku x dpt cuti siang td... Nk jek aku bambu suma kn... Tp aku diam kn jek lh... Janji bos tau hal sbnar... Peh... Mmg angin btul aku mnggu ni kan... Dh lh dgn sakit nye tahap mnjadi2 tgn ni, cuti x dpt, keje cam sual... Kalo ikut kn hati, aku blah jek trus dr tpt tu... Tp memandang kn aku masih lg leh tahan, aku stay jek lh... Selg aku blh pekak kn tinge, sabar kn ati aku, kenang kn bos aku, aku keje jek lh kan... Kalo x krn bos aku yg sntiasa tlg aku, dh lma aku goodbe forever kat diaorg... Kalo hal aku mmg isu besar beb... Kalo blh seluruh dunia nk di hebah kn... Kalo dh dasar paria tu mmg paria jgk lh kan... Aku tensen sgt2 mnggu ni... Sgala bnda aku xde mood... Huh! Kita tnggu lh mnggu depan... Tgk apa plak jd... 


Xde Mood
~bee~

No comments:

Post a Comment